Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Plastik poşetlerin 2025’teki ücretini belirleyecek komisyon toplanıyor
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Plastik Poşet Komisyonu, 25 kuruştan satılan plastik poşetlerin yeni…
Milyonlarca SSK, Bağkur emeklisi ve memurun gözü kulağı ocak ayında! İşte masadaki zam oranı
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 3 min
- 0
2025 yaklaşırken hem memur ve emekli maaş güncellemesi olacak hem de asgari ücret açıklanacak. Memurlar…
Reklam Kurulu 11 ayda 223,9 milyon lira ceza kesti
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Reklam Kurulu'nun kasım ayı toplantısında kasım indirimleri ile ilgili yapılan uygunsuzluklarla ilgili 151 dosyaya 19…